Nedröstad mot en fågel



Min älskling och jag var på Gotland igen. Vi hälsade på Restaurangägaren som hade något sommarställe där. Hundarna och dotterns kompisar var med. Folk överallt. Jag gick ut för att ta få lite luft. Trädgården var övervuxen och brevid verandan utanför dörren stod ett enormt träd.
När jag skulle gå in igen så hade en enorm fågel byggt ett bo i en gren som hade hasat ner precis framför dörren.Jag försökte ta mig runt den, då blev jag nästan attackerad av en näbb. Fågelungen i boet var fjunig, grå och stor som en gam. Den såg ut som en dodo-fågel, en såndär som är utdöd.

Restaurangägarens dotter rusade ut och försvarade fågeln. Hon sa att jag fick krypa under boet och inte störa ungen.
Det sista jag mindes var att jag sprang runt på gatorna och letade efter stället de spelade psytrance på.

Kommentarer
Postat av: marianne

Hej gumman fina fåglar, lustiga drömmar. Har du pratat med någon drömtydare???

Du kan väll ringa ang Saxon så får vi se det är ju en del kostnader i så fall men det kan vi säkert lösa.GRATTIS till antagningen, jättekul. Hur går det med Saxon lov osv?

Kramar

2009-08-04 @ 09:56:58
URL: http://hallengarden.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0